کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317557 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتشار اپلیکیشن برنامه ریزی استفاده کودکان از ایکس باکس

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت سال گذشته امکان مدیریت استفاده کودکان از ویندوز 10 و ایکس باکس را فراهم کرد و فرصتی را به وجود آورد تا از تنظیمات ایجاد شده برای ویندوز 10، ایکس باکس و حتی گوشی های اندرویدی بهره برد اما برای استفاده از بیشترین امکانات، کاربران می بایست به سایت Microsoft Family مراجعه می کردند. امروز اما، کمپانی مالک ویندوز خبر داد که اپلیکیشن Xbox Family Settings را منتشر کرده تا بتوان محدودیت هایی را برای استفاده کودکان از ایکس باکس و گوشی ها اعمال کرد.

ایکس باکس مایکروسافت ویندوز Xbox Family Settings سیستم عامل

این برنامه به والدین اجازه می دهد قوانین خاصی را وضع کنند که از آن جمله می توانیم به مدت زمان استفاده از گوشی اشاره کنیم تا بر اساس آن بتوان مجوز اجرای بازی ها را در روزهای خاص صادر کرد. به علاوه، می توان فیلترهای خاصی را تعریف کرد تا کودکان تنها بازی هایی را اجرا کنند که مناسب سن شان می باشد. ضمن اینکه امکان روشن یا خاموش کردن گزینه برقراری ارتباط نیز فراهم است. این اپلیکیشن گزارش هفتگی یا روزانه از مدت زمان بازی کودکان با رایانه و گوشی ارائه می دهد. ضمناً، گویا این نرم افزار تنظیمات خاصی دارد تا کودکان بتوانند به صورت آنلاین ماینکرافت بازی کنند زیرا این بازی مناسب سن آنهاست.

در این میان، اگر یکی از کودکان می خواست مدت زمان بیشتری بازی کند، می تواند درخواست خود را با پدر یا مادرش مطرح نماید و والدین نیز قادر خواهند بود این خواسته او را از طریق یک نوتیفیکیشن در گوشی تأیید یا رد کنند. گفته می شود که در آینده می توان اعلانات مربوط به تأیید دوستی با سایر افراد را نیز با این شیوه مدیریت کرد.

ایکس باکس مایکروسافت ویندوز Xbox Family Settings سیستم عامل

اپلیکیشن Xbox Family Settings به صورت پیش نمایش برای اندروید و iOS عرضه شده و تا پایان سال جاری میلادی ورژن نهایی آن منتشر می شود. در کنار این برنامه، نرم افزار Family Safety هم عرضه خواهد شد هرچند این اپلیکیشن امکانات گسترده تری دارد.

 

 
منبع: neowin.net 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46980 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/03/08 تعداد مشاهده: 1916
سافت گذر